2014. augusztus 2., szombat

Kipróbáltuk a Babahami-nyakláncokat



Végre megérkeztek a Babahami-ékszerek! Már nagyon vártam! Alig vártam, hogy feltegyem őket, és lássam Pankám reakcióját.
Nagyon meg vagyok elégedve! Az ékszerek csudaszépek, és Panni imádja őket! Eddig nem igazán hordtam nyakláncot, főleg azért, mert drága dedem mindent megrág. Féltem, mi van, ha megsérti a száját, kiszúrja a szemét vele, nem tiszta, vagy lenyel valamit… de a Babahami készítők mindenre gondoltak!

Rendeltem egy Teething Bling nyakláncot és karkötőt. Ezek szilikonból készültek, semmi káros anyag nincs bennük, úgyhogy egy kis rágcsálás sem árt nekik, és semmi egészségre káros anyag nincs bennük. Türkiz mind a kettő (mostanában ez nagyon bejön), de mindenféle színű, formájú van a weboldalon. Panni rögtön megkóstolta mindkettőt :) Rendeltem egy extra láncot is, úgyhogy a karkötőt is felakaszthatom medálnak, ha éppen egy nagyobb karikához van kedvem.

A másik nyaklánc egy Horgooka. Fából készült golyók, karikák vannak rajta, színes horgolással. De megmondom őszintén, először kicsit szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban. Főleg attól tartottam, milyen lesz ez, ha a Panni összerágja, hogy fogom én ezt tisztán tartani. De pozitívan csalódtam, de még mekkorát! A két nyaklánc közül ez lett a kedvencem! Na meg Pannié is. 





Először csak nézte, aztán elkezdte forgatni. Jól megvizsgálta minden részét. A golyók mozgathatók rajta, ez még inkább érdekessé tette. Aztán jött a kóstoló is, megint mindent, jó alaposan. Minden teljesen baba-barát rajta, a festék nem oldódik, nem szöszölődik a fonál, a fa vegyszermentes, 40 fokon mosható. És milyen szép! Az oldalon nagyon sok félét találni, mindenféle színben. De ez a pasztell-színösszeállítás annyira jó, Håvard meg is állapította, hogy ez a nyaklánc annyira én vagyok. Pannit úgy leköti a lánc, hogy mikor nyugtalan volt, bizony Apa is magára vette, hogy lefoglalja vele a leányzót.


 A lehető legjobbkor jöttek nekünk ezek a dolgok, annyira örülök, hogy rátaláltam! Egy jó ismerősömön láttam, úgy tűnt, az ő kisfiának is nagyon tetszett anya nyaklánca. Pannim már egy jóideje fogzik, emiatt sokszor nyugtalan, rág mindent, ami csak a keze ügyébe kerül. Ez a nyaklánc meg mindig kéznél (nyaknál) van, a szájába veheti, a rágcsálással pedig masszírozza az ínyét is - anélkül, hogy anya frászt kapna, mit fog leszippantani a gyerek, vagy mi van, ha leesik és koszos lesz. Nagyon jó találmány, igazi 2in1. Amellett, hogy Panni baba jól lefoglalja és kirágcsálja magát rajta, Anya csini, csajszis ékszert viselhet.

A hölgy, aki ezeket forgalmazza, nagyon kedves, segítőkész, telefonon és email-ben is azonnal elérhető, nyugodtan lehet hozzá mindenféle kéréssel, kérdéssel fordulni. És kedves külhonba szakadt, kisbabás honfitársaim! Külföldre is kiszállítanak, körülbelül egy hét, tíz nap alatt. Biztos vagyok benne, hogy akinek kisbabája van - ráadásul fogzás előtt, alatt állnak – talál olyan ékszert az oldalon, aminek nem tud ellenállni:
                                                          


 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése